OPĆI UVJETI

Naziv: DILIGO-LIBER j.d.o.o. za usluge
Skraćeni naziv: Diligo-liber     
Sjedište: Vladimira Ruždjaka 21, 10000 Zagreb, Hrvatska
OIB: 20560179501
MBO: 5151295
Adresa elektroničke pošte: info@diligo-liber.hr
Mob.: +385 95 5365 423

Upisan u Sudski registar u Zagrebu, pod brojem MBS: 081265203.
Žiro-račun otvoren u Raiffeisen banci, 10000 Zagreb, Republika Hrvatska,

IBAN br.:  HR4024840081135127870

Vlasnik: Ivica Kudelić, Vladimira Ruždjaka 21, 10000 Zagreb.

 

Općenito

Ove predugovorne obavijesti dio su obveze Prodavatelja, sukladno odredbi čl.57 st.1 Zakona o zaštiti potrošača, te služe tome da Kupac prije nego sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje te raskid ugovora, a sve sukladno zakonskim propisima.

Pojam Prodavatelj odnosi se na DILIGO-LIBER j.d.o.o. Vladimira Ruždjaka 21, 10000 Zagreb, 095 5365 423, web: http://diligo-liber.hr, e-mail: info@diligo-liber.hr

Pojam Kupca odnosi se i na: fizičku osobu koja izvan bilo kakve djelatnosti naruči i plati bilo koji proizvod ili uslugu posredstvom usluga web trgovine prisutnih na web stranici Prodavatelja, ali i na kupce pravne osobe, obrtnike i trgovce pojedince i fizičke osobe koje obavljaju poslovne djelatnosti, no potonji su zaštićeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača samo ako kupuju proizvode nevezano za svoje poslovne djelatnosti.

Prodavatelj prodajom putem Internet stranice diligo-liber.hr  nastupa u svoje ime.

Predugovorne obavijesti čine dio ugovora sklopljenog na daljinu, zajedno sa specifikacijama i cijenom/ama kupljenog/ih proizvoda ili usluga, te će se prije potvrđivanja narudžbe za kupnju pojedinog proizvoda od Kupca tražiti da iste prihvati/izjavi da je sa istima upoznat/suglasan, dok će nakon potvrđivanja narudžbe (sklapanja ugovora) iste biti dostavljene Kupcu kao sadržaj e-mail poruke kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen. Prodavatelj zadržava pravo izmjene uvjeta u svako vrijeme, s tim da navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim internet stranicama.

Kada Kupac potvrdi narudžbu i o tome zaprimi potvrdni e-mail Prodavatelja, ugovor se smatra sklopljenim, a Prodavatelj se obvezuje Kupcu poslati, putem e-maila, potvrdu da je narudžba zaprimljena, uz obavijest da je ugovor sklopljen.

Za valjano sklopljeni ugovor potrebno je da je Kupac osoba koja ima potpunu poslovnu sposobnost. Kupac odgovara za potpunost i istinitost unesenih podataka prilikom registracije.

Korištenjem usluga Diligo-liber prihvaćate Uvjete prodaje, odnosno primate na znanje predugovorne obavijesti sadržane u ovom tekstu. Ako niste suglasni s uvjetima, nemojte koristiti  ove stranice niti putem njih naručivati proizvode.

  • Ova web stranica sadrži informacije o proizvodima i uslugama Diligo-liber te služi kao elektroničko prodajno mjesto – internet trgovina.
  • Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je u trenutku primitka potvrde o prihvaćenoj narudžbi Kupca, na njegov e-mail. 
  • Kupnju i dostavu proizvoda moguće je izvršiti na području Republike Hrvatske i šire. 
  • Kupnjom proizvoda putem internetske trgovine smatra se da je korisnik pročitao, primio na znanje sve navedene obavijesti i slijedom toga prihvatio Opće uvjete, odnosno predugovorne obavijesti, kao sastavni dio kupoprodajnog ugovora. 
  • Kupac fizička osoba može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
  • Kupci su dužni dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja obrasca za narudžbu, u opsegu koji je potreban za izvršenje ugovora.
  • Prodavatelj zadržava pravo neisporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.
  • Prodavatelj je ovlašten, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih obavijesti, asortiman proizvoda, cijene istih, druge podatke vezane uz internetsku trgovinu kao i sav ostali sadržaj zbog čega su Kupci dužni prije svake kupovine pregledati sadržaj iste. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti.
  • Prodavatelj se obvezuje osigurati mogućnost spremanja, ponovnog korištenja i reproduciranja ovih predugovornih obavijesti, dok se Kupac obvezuje iste čuvati prilikom dostave e-mailom.

Glavna obilježja robe

Glavna obilježja robe: proizvodi su prikazani opisno za svaki proizvod zasebno, uz detaljniji prikaz pomoću fotografija, za svaki proizvod zasebno.

  • Fotografije proizvoda su samo ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora, te razlike u percepciji boje od strane ljudskog oka, kao i radi naknadnih nadogradnji software-a. U skladu s time Prodavatelj ne može jamčiti potpunu suglasnost boja proizvoda s bojama kako ih korisnici vide na zaslonu svog monitora. U slučaju navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.
  • Proizvodi koje je moguće kupiti postavljeni su na internetskoj stranici, a uz svaki prikazani proizvod navedeni su podaci o specifikaciji proizvoda i cijene. Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na diligo-liber.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl.
  • Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi koje je moguće dodati u košaricu putem internet trgovine. Ako artikl nije moguće isporučiti, a Kupac je već uplatio iznos za sporni proizvod, diligo-liber.hr će izvršiti kupcu povrat novca najkasnije u roku 30 dana od dana uplate za taj proizvod, na isti način na koji je uplaćen. 

Ukoliko imate pitanja ili trebate savjet o bilo kojem proizvodu ili usluzi, molimo da nam se obratite na e-mail adresu info@diligo-liber.hr  ili na tel. +385 95 5365 423.  

Naručivanje

Kako bi obavili kupnju na internetskoj trgovini, registracija nije obavezna, već joj možete pristupiti i kao gost. Potrebno je samo prilikom checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi podatke potrebne za izdavanje računa/adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporučuje se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke potrebne za izvršenje ugovora te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu.

Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom potvrde aktiviranja računa, u e-mailu koji Kupac zaprima. Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici.

U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na “Zaboravljena lozinka?”. Dolazite do stranice na kojoj možete popuniti zahtjev za izradu nove lozinke te ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju će vam biti poslan automatski link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu. 

Ukratko, nakon kreiranja korisničkog računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

Kao gost ili registrirani korisnik proizvode naručujete na jednak način. Artikle birate iz ponude internet trgovine koja je podijeljena na različite kategorije, a proizvode možete pretraživati i pomoću tražilice koja se nalazi na stranici i omogućava detaljno pretraživanje određenih ili željenih proizvoda. Ukoliko neki proizvod nije dostupan, nećete ga moći dodati u košaricu. U košarici se nalazi pregled svih naručenih proizvoda, cijene i količine proizvoda, iznos dostave te ukupan iznos narudžbe. Kada u ponudi pronađete proizvod ili uslugu koji želite naručiti dodajte ga u košaricu klikom na gumb „Dodajte u košaricu“. Stranica će vas automatski odvesti na stranicu naplate, odnosno pregled vaše košarice. Nakon toga popunite Vaše podatke potrebne za izvršenje ugovora te izaberite način plaćanja: uplatom na račun direktnom bankovnom transakcijom ili plaćanje pouzećem. Ukoliko imate imate kod ili kupon za popust, prvo unesite isti u za to predviđenu kućicu na stranici naplate te će Vas dalje voditi sustav, ovisno o odabranom načinu plaćanja.

Kod upisivanja podataka za dostavu obvezni ste unijeti točne, važeće i potpune podatke jer u suprotnom ne možemo garantirati da će dostava biti izvršena. Također, molimo vas da upišete ispravan broj telefona/mobitela kako bi vas u slučaju potrebe mogli kontaktirati naši djelatnici ili dostavljač kurirske službe. Ako su podaci za dostavu drugačiji od podataka za dostavu pošiljke odznačite kućicu „Dostaviti na različitu adresu” i upišite podatke za dostavu te napomenu uz narudžbu.

Kao način plaćanja možete odabrati između plaćanja pouzećem (plaćanje gotovinom dostavljaču pri preuzimanju paketa) ili uplatom na žiroračun. Nakon odabira vrste plaćanja potrebno je označiti kvačicom „Pročitao sam i slažem se s uvjetima”  i kliknuti na link „Naručite” Nakon uspješne narudžbe, na email kupca šaljemo e-mail s potvrdom narudžbe te zasebnu e-mail obavijest o načinu uplate i e-mail s pdf računom. Rok za izvršenje uplate ako se plaća virmanski putem naznačen je u potvrdnom e-mailu, nakon čega se narudžba automatski poništava, a proizvodi koje je Kupac na ovaj način rezervirao u internet trgovini skidaju se s rezervacije i ponovno postaju dostupni drugim kupcima za naručivanje. 

Ispod popisa proizvoda ili usluga, s pripadajućim cijenama za svaki proizvod prikazat će se ukupna cijena, a vidljivom uplatom na žiroračun Prodavatelja  narudžba se priprema za otpremu dostavnoj službi.  U košarici imate pregled svih artikala koje ste dotad odabrali, cijene i količine artikala te ukupan iznos narudžbe. Diligo liber nije u sustavu PDV-a. 

Kada ste dovršili izbor željenih artikala te ih odlučili kupiti, kliknite na gumb ”Naručite“ za zaključivanje kupovine.

Narudžba se smatra uspješno zaprimljenom u trenutku kada kupac prođe cijeli proces narudžbe nakon čega kupcu na e-mail adresu stiže potvrda narudžbe te e-mail podacima za uplatu i pdf računom, ovisno o odabranom načinu plaćanja. Ukoliko ovakvu poruku ne dobijete, pogledajte u vaš „Spam/Junk“ mail folder ili provjerite da li je vaš mailbox pun. Ako potvrda narudžbe nije zaprimljena znači da proces naručivanja nije uspješno dovršen te vas molimo da pokušate ponovno izvršiti narudžbu.

Uvjeti i rokovi plaćanja, uvjeti isporuke robe, vrijeme isporuke robe

Kupac se obvezuje naručenu robu platiti Diligo-liberu, na način koji je odabrao prilikom sastavljanja narudžbe, a koji se nalazi u potvrdi narudžbe koja se dostavlja Kupcu.

U slučaju e-banking uplate, istu je potrebno izvršiti najkasnije u roku od 3 dana, naznačenom u potvrdom e-mailu narudžbe, sadržanoj u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.

U slučaju da uplata ne bude izvršena u navedenom roku Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga, prvenstveno će kupca kontaktirati telefonski ili e-mailom radi dogovora oko isporuke zamjenskog proizvoda, odnosno ako isto nije moguće, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će odmah pristupiti isporuci naručenih proizvoda, odnosno isporuci naručene robe i slično, na dostavljenu adresu.

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:

  • E-bankingom
  • Općom uplatnicom ili virmanom

Naručene proizvode isporučujemo putem HP kurirske službe. Nakon zaprimljene narudžbe i vidljive uplate, paket se priprema i šalje. Isporuka će uslijediti najkasnije u roku 5-10 radnih dana od vidljive uplate na računu Prodavatelja. Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema, Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku, odnosno dogovoriti zamjenski proizvod. Sve naručene artikle nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, zadržavamo pravo isporuke u više pošiljki.

U rokove za isporuku ne računaju se:

  • dan prijema narudžbe/zahtjeva
  • vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca
  • vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv
  • neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka
  • kašnjenje dostavne službe ili slično

Cijene

Cijene istaknute na web stranici diligo-liber.hr  su u kunama i eurima. Kako nismo u sustavu PDV-a, isti nije iskazan zasebno. Troškovi dostave su posebno i odvojeno prikazani. U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave, i to iz razloga što Kupac troškove dostave odvojeno plaća. U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

Troškovi dostave priopćavaju se prilikom naručivanja kod svakog pojedinog proizvoda, te ukupni troškovi dostave u slučaju naručivanja više proizvoda.

U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je isti naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje podatke će Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.

Proizvodi i usluge se isporučuju po cijenama važećim na dan naručivanja bez obzira na datum isporuke. Zadržavamo pravo promjene cijena ako nije navedeno drugačije.

Troškovi uporabe sredstava daljinske komunikacije

Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Tajnost podataka Kupca zaštićena je i osigurana uporabom SSL enkripcije (SSL enkripcija postupak je šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihova prijenosa). 

Podnošenje prigovora potrošača

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor Diligo-liberu. Prigovori se mogu izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične preporučene pošiljke:

  • na e-mail adresu: info@diligo-liber.hr
  • na adresu: Diligo-liber, Vladimira Ruždjaka 21, 10000 Zagreb, Hrvatska

Molimo Vas da u prigovoru navedete svoje podatke: ime i prezime, adresa za dostavu odgovora. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite i broj narudžbe te broj računa. Diligo liber će potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor ćete dobiti u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Odgovornost za materijalne nedostatke

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Pri primitku proizvoda provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan izvršiti ispravnost proizvoda.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Molimo Kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak,  te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim odnosima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail info@diligo-liber.hr , s naznakom: reklamacija.

Prodavatelj će na zaprimljeni prigovor Kupcu odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana. Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju Prodavatelj će nakon primitka valjane reklamacije Kupcu ponuditi zamjenu proizvoda ili povrat cjelokupnog plaćenog iznosa u slučaju da je riječ o proizvodima s nedostacima ili krivo isporučenim proizvodima, odnosno o svom trošku poslati Kupcu proizvode koje je Kupac naručio, a koji mu nisu isporučeni. 

Zamjena, povrat robe i reklamacije

Povrat robe

Kupac ima pravo na povrat proizvoda u sljedećim slučajevima: 

  • isporuka koja nije naručena,
  • isporuka koja ima grešku ili oštećenja,
  • ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima.

Zamjena robe

U slučaju kada kupljeni proizvod ima nedostatak, a Kupac je o tome na vrijeme izvijestio Prodavatelja, Kupac može tražiti zamjenu kupljenog proizvoda. Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti i proizvodi koji su oštećeni zbog neprikladne upotrebe nije moguće zamijeniti.

Postupak reklamacije

Prodavatelj će odobriti povrat proizvoda kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno putem e-pošte. U tom slučaju molimo vas da nam pošaljete informacije s brojem narudžbe, brojem računa i opisom reklamacije e-mailom na info@diligo-liber.hr .  Na zaprimljeni prigovor Prodavatelj će potrošaču odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana. Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. U slučaju nemogućnosti isporuke drugog proizvoda, prodavatelj će nadoknaditi kupcu vrijednost proizvoda koju nije više u mogućnosti isporučiti.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Diligo liber a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

Jednostrani raskid ugovora o kupnji proizvoda

Prema Zakonu o zaštiti potrošača kupac je ovlašten jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti prodavatelja o otkazivanju ugovora pismeno (putem elektroničke pošte) koristeći standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija. Ugovor se smatra otkazanim kada prodavatelj primi pismenu obavijest o čemu će bez odgađanja obavijestiti Kupca elektroničkom poštom. Kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno čl.74 Zakona o zaštiti potrošača, obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor. Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstava u roku od 14 dana, a rok počinje teći od dana kada proizvod bude vraćen prodavatelju. Kupac koji iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora dužan je sam snositi izravne troškove povrata proizvoda. Sukladno čl.77 st.5 Zakona o zaštiti potrošača kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Prodavatelj utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se može elektronički ispuniti i poslati na mail adresu: info@diligo-liber.hr , a možete ga naći klikom na link. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Ako Kupac jednostrano raskine ovaj Ugovor, Diligo-liber izvršit će povrat novca zaprimljen od Kupca, uključujući i troškove dostave, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je zaprimljena odluka Kupca o jednostranom raskidu ugovora. Troškove povrata robe snosi Kupac osim ako je razlog povrata odgovornost Prodavatelja. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu. Povrat novca može se izvršiti tek nakon što roba bude vraćena ili nakon što je Kupac dostavio dokaz da je roba poslana nazad. Robu je Kupac dužan vratiti odmah, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada je Kupac uputio odluku o jednostranom raskidu. Smatra se da je Kupac izvršio svoju obvezu povrata na vrijeme, ako prije isteka naprijed navedenog roka, pošalje/dostavi na dokaziv način (preporučeno sa pošiljkom ili osobno) robu. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s oštećenjima ili bez dijelova i eventualne dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  • ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca, te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora;
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu;
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
  • predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima;
  • predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca;
  • Kupca posebno zahtijevao posjet Prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Kupac izrijekom zahtijevao, Prodavatelj pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Prodavatelj ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom;
  • predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
  • predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije;
  • ugovor sklopljen na javnoj dražbi;
  • predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju;
  • predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

Trajanje ugovora

Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ove Predugovorne obavijesti sastavni su dio ugovora.

Završne odredbe

Za sve što nije uređeno ovim uvjetima korištenja primjenjuje se Zakon o elektroničkoj trgovini, Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o obveznim odnosima i drugi zakonski propisi koji dijelom uređuju pojedina pitanja iz ovog područja.

Prodavatelj i Kupac će sve  eventualne sporove nastojati riješiti  sporazumno, a ako  u tome nikako ne bi  uspjeli, nadležan je stvarno nadležni sud u Zagrebu.

Sporovi se mogu rješavati  i izvansudski u slučaju prijedloga za mirenje  pri ovlaštenom centru za mirenje  u skladu sa Zakonom o mirenju i Pravilnikom odabranog centra za mirenje, na koja prava potrošača upućuje Zakon o zaštiti potrošača.

Prihvaćanjem ovih uvjeta prodaje kupac pristaje na odredbe ovih uvjeta te prihvaća da oni čine sastavni dio kupoprodajnog ugovora.