Opis
Izdavač i godina: | VL. NAKNADA AUTORA, 2002. |
---|---|
Broj stranica: | 727 |
Uvez: | TVRDI |
Format: | 24 X 16 CM |
Stanje: | dobro, vidljivi znakovi korištenja |
Tko su potencijalni čitatelji – korisnici ove knjige? U prvome redu, knjiga će biti dobar praktikum iskusnim, ali i poduzetnicima početnicima, kao i onima koji kane ili tek razmišljaju o realizaciji neke vlastite ili tuđe poduzetničke ideje u nekome od pravno-organizacijskih oblika maloga i srednjega poduzetništva – tvrtke. Dakako, knjiga je nezaobilazna literatura na, pretežito, stručnim (veleučilisnim) te, u promijenjenim edukacijskim uvjetima, i na znanstvenim (fakultetskim) ekonomskim studijima na kolegijima iz područja mikro i makro poduzetništva. Knjigom se mogu služiti i menadžeri koji rade u malim i srednjim poduzetničkim tvrtkama (posebice, ako su oni istodobno i vlasnici tih tvrtki), a koji se prethodno nisu dostatno educirali o marketinškim, menadžmentskim i inim aspektima poslovanja malih i srednjih tvrtki. Konačno, na veleučilišnim studijima ranije naklade knjige koristili su i studenti neekonomskih studija kao dobar priručnik za vlastito informiranje o različitim aspektima poduzetništva ili kao eventualni virus promišljanja o vlastitoj poduzetničkoj karijeri.